Når du som medlem kontakter CS, er det ofte Medlemsservice, der tager imod dit opkald eller din mail. Men hvad laver Medlemsservice egentlig – og hvad kan de hjælpe dig med?
Medlemsservice er dit første stop hos CS
I CS Medlemsservice er der tre ansatte, Kate Kvindebjerg, Nicole Svane Gustavsen og Pernille Høegh. De tager sig af jeres spørgsmål om alt fra medlemskab til forsikringer og ferieboliger.
Det kan Medlemsservice hjælpe dig med
Mit medlemskab
Hvad får du med i dit medlemskab?
Indmeldelse/udmeldelse
Ændring af medlemskabMine forsikringer
Hvilke forsikringer er der med i dit medlemskab?
Hvordan anmelder jeg en skade?
Hvilke dækninger har jeg?
Hvilke ekstra forsikringer kan jeg tilkøbe?Ferieboliger
Hvor kan jeg se og booke ferieboliger?
Hvordan afbestiller jeg en feriebolig?
Hvor indrapporterer jeg fejl og mangler i ferieboligen?
Husk

- Hvis du kommer ud for en arbejdsskade, så husk at anmelde skaden, for der kan komme forældelse på, siger Kate Kvindebjerg.
- Har du en privat forsikring, skal du også anmelde din skade der hurtigst muligt, for der kan være erstatning begge steder, altså både hos AES og Tryg. Og det gælder også, hvis du selv har tegnet en ulykkesforsikring ved siden af den i CS, fortæller Kate Kvindebjerg.

- Du skal også kontakte os, hvis der er ændringer i din ansættelse, for det kan have betydning for dit medlemskab, hvis du går på orlov, CU, TUL eller skifter til en reservekontrakt.
- Derudover er det vigtigt, at du giver Medlemsservice besked, hvis du stopper i Forsvaret, for du bliver ikke automatisk udmeldt, siger Nicole Svane Gustavsen.
Du kan kontakte Medlemsservice på
Telefon: 36 90 89 89
Mail: medlem@cs.dk
Åbningstider
Mandag , tirsdag og torsdag: 09.00 – 15.00
Onsdag: Telefonen er lukket
Fredag: 09.30 – 14.00
Lukket i uge 29 og 30
Medlemsservice holder ferielukket fra mandag den 14. juli til fredag den 25. juli. Har du brug for at komme i kontakt med CS i uge 29 og 30, kan du kontakte os på vores hovednummer 36 90 89 00 eller cs@cs.dk